Eleccions sindicals: guanyem a Comexi, a la Facultat de Salut de Blanquerna, a la Fundació Educativa i Social i a l’Ajuntament de Tortosa

Els resultats obtinguts en les eleccions sindicals confirmen el gran creixement que la Intersindical-CSC està experimentant en tots els sectors: indústria, serveis, universitats, administracions locals… Aquests/es són els i les representants dels treballadors i de les treballadores del sindicat que han estat escollits el darrer mes:

• Comexi (La Selva): obtenim les 13 persones representants del comitè de l’empresa de Riudellots dedicada al proveïment d’equips industrials.
  • Facultat de Ciències de la Salut Blanquerna-URL (Barcelonès): les 9 representants al comitè d’empresa.
  • Fundació Educativa i Social: 9 persones al comitè que representaran les sis escoles bressol municipals de Reus, Castellvell del Camp (Baix Camp), Móra d’Ebre, Benissanet, Riba-roja d’Ebre (Ribera d’Ebre), Vilalba dels Arcs (Terra Alta) i el Perelló (Baix Ebre).
  • Ajuntament de Tortosa (Baix Ebre): guanyem les eleccions del personal laboral i obtenim 3 representants al comitè d’empresa (USOC: 3, UGT: 3).
  • Gestió Urbanística i Serveis Arenys de Munt (Maresme): 3 representants al comitè per 2 de la UGT.
  • Automòbils Supra Motor (Alte Penedès/Garraf): obtenim les 3 persones delegades dels concessionaris a Vilafranca i Vilanova i la Geltrú.
  • Transports Metropolitans del Gironès (TMG): entrem amb 2 representants al comitè el primer cop que ens hi presentem (CC.OO: 3).
  • Fundació SER.GI (Gironès): dues de les tres delegades del personal de l’entitat de pedagogia social de Girona.
  • RICOH (Barcelonès): el delegat de personal al centre d’outsourcing de RICOH a l’Hospitalet de Llobregat.
  • Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada (Bages): un representant al comitè de personal laboral.
  • Pig Improvement Company (Vallès Occidental): guanyem les eleccions i obtenim el delegat de personal de l’empresa de Sant Cugat del Vallès.