La Intersindical-CSC obtenim 8 representants a Capgemini i guanyem les eleccions a la Diputació de Girona

La Intersindical-CSC va obtenir 8 representants al comitè de l’empresa consultora multinacional Capgemini, quedant només a 11 vots de CCOO, que va obtenir la mateixa representació, per 5 del CSIF. Així mateix, hem guanyat les eleccions sindicals de la Diputació de Girona, tant al personal funcionari com al laboral, obtenint 8 representants davant dels 6 de CCOO. Esdevenim doncs la primera força sindical a les principals administracions públiques de les comarques gironines: Ajuntament de Girona, Diputació i Serveis Territorials de la Generalitat, a més de nombrosos ajuntaments de la demarcació.

La resta de representants obtinguts pel sindicat el darrer mes han estat aquests:

• Ajuntament d’Argentona (Maresme): guanyem les eleccions i obtenim 6 representants: 4 al comitè de laborals (1 UGT) i 2 a la junta de personal funcionari (2 SPLCP i 1 UGT)
  • Consorci de Sant Gregori (Gironès): 4 delegats en aquesta institució de serveis d’atenció terapèutica i de suport. Ens quedem a sis vots de guanyar a la UGT (5 representants).
  • Càritas a Sant Feliu de Llobregat (Baix Llobregat): les 3 persones delegades del personal són de la Intersindical-CSC.
  • Ajuntament de Tortosa (Baix Ebre): obtenim 2 representants a la Junta de Personal que se sumen a les 3 que ja teníem en guanyar les eleccions del personal laboral el mes passat.
  • Omya Clariana (Baix Penedès): obtenim 1 persona delegada a l’empresa de fabricació de carbonat càlcic de l’Arboç (CCOO: 1, CGT: 1, UGT: 0).
  • PowerBand Productions (Vallès Oriental): obtenim la persona delegada de l’empresa dedicada al muntatge d’estructures per a concerts i festivals amb seu a l’Ametlla del Vallès.
  • Fonomed Gestion Telefonica Mediterraneo (Vallès Occidental): obtenim un representant al comitè d’aquesta empresa d’atenció telefònica a Sant Cugat el primer cop que ens hi presentem.