Sant Jordi 2020: propostes en confinament

La Diada de Sant Jordi, enguany l’haurem de viure en confinament i distanciament social, és a dir a casa i sense compartir-ho amb qui acostumem a fer-ho, tot el contrari del que comporta un Sant Jordi habitual.  Per aquest motiu des de la Intersindical-CSC volem fer un Sant Jordi diferent, però fer-ne.

Des de la Intersindical-CSC hem volgut inaugurar el nostre perfil d’Instagram aprofitant aquesta data tan important del nostre calendari, us convidem a seguir-nos!

Així mateix, us fem unes propostes, són iniciatives a les quals ens hi sumem, organitzades o promogudes per altres entitats.

I ara que moltes treballadores i molts treballadors estem a casa amb els infants podem ser creatius i fer la rosa de Sant Jordi artesanal, aquí teniu algunes propostes de com fer-ne.

I per cert, sabeu com desitjar una bona diada de Sant Jordi a tothom, en Llengua de Signes Catalana? doncs ho podem aprendre, ara que tenim moltes estones durant el confinament! Mireu, mireu, com es fa!

Segur que hi ha moltes altres iniciatives, sumeu-vos a les que us proposem o a d’altres, però celebreu, gaudiu i (des de la distància social) compartiu la nostra Diada i feu-la visible a les xarxes socials.