La Intersindical i LAB treballen conjuntament el paper que ha de jugar el sindicalisme independentista de les nacions sense estat

La Intersindical i el sindicat basc LAB ens hem reunit a Bilbo. La representació de La Intersindical ha estat encapçalada pel Secretari general Sergi Perelló i la Secretària de Coordinació Interna Núria Ferrandis, mentre que el sindicat LAB ha estat representat per la Secretària general Garbiñe Aranburu, la Secretària d’Organització Izaskun Garcia, el Secretari d’Acció Sindical Xabier Ugartemendia i el Secretari de Relacions Internacionals Koldo Saenz.

La trobada ha servit per aprofundir en la feina conjunta entre els dos sindicats i per reflexionar sobre el paper que ha de jugar el sindicalisme independentista de les nacions sense estat en aquesta nova fase capitalista. Alhora s’ha reflexionat sobre el model sindical que proposem per millorar les condicions de treball i de vida de la classe treballadora en un context on la precarietat s’expandeix cada cop més.