Situació dramàtica al Banc Sabadell! Posem fil a l’agulla!

Davant la manca de resposta de la Direcció del Banc a la reunió del mes de març on els vàrem exposar la dramàtica situació que es viu a oficines, La Intersindical ens hem posat en contacte amb tots els sindicats presents a l’empresa per tal de treballar en un front comú per a revertir aquesta situació.

Tots els sindicats han dit que SÍ a la nostra proposta d’unitat d’acció sindical menys CCOO.

Ja hem fixat reunió per la setmana entrant. Volem que sigui un espai on participem cada sindicat amb la nostra veu, que en el bàsic és coincident. La Intersindical volem trobar espais per a l’acord entre les forces sindicals davant l’empresa, que fixem demandes concretes i amb termini de resolució per plantejar a l’empresa així com començar a plantejar quines accions impulsarem si no milloren les condicions de treball en el curt termini.

La Intersindical, des de la nostra visió de sindicat republicà i de contrapoder, durem a l’espai d’unitat sindical propostes concretes, com ara les que poden reduir la càrrega comercial, minimitzar el nombre de centres físics amb una o dues persones i tornar a insistir en el teletreball quan sigui possible i sobretot per a Centres Corporatius, on la tasca es pot fer i s’està fent amb uns índexs molt alts de productivitat.

Som obertes a les vostres inquietuds i suggeriments.

Perquè totes les veus han de ser escoltades i perquè ningú quedi enrere, unitat d’acció davant l’empresa!

La Intersindical arribarem allà on sigui necessari, des de la generositat, però amb mirada llarga i memòria d’elefant respecte d’allò que ha passat darrerament. I seurem a aquest Espai d’unitat d’acció sindical amb la voluntat de treballar braç a braç per revertir la situació actual, dramàtica, inacceptable i que requereix una oposició real en clau transformadora per part de les forces sindicals.

Us anirem informant puntualment.

En la defensa dels drets de tots!
La Intersindical – Secció sindical Grup Banc Sabadell