Això es mou!

La Intersindical hem promogut un seguit d’iniciatives que estan dibuixant la possibilitat d’establir un escenari d’unitat sindical i confrontació amb el banc per a solucionar els problemes tan greus que patim dia rere dia. Avui, 11 de maig hem celebrat la primera reunió -amb l’absència del sindicat que s’ha autoexclòs, CCOO- per establir una acció conjunta per a exigir a la direcció del banc la millora de les condicions laborals, especialment a oficines.

A La Intersindical treballem per a presentar una proposta conjunta amb la majoria de forces sindicals, a la qual hi aportarem les inquietuds viscudes i totes les que ens heu traslladat.

Per altra banda, La Intersindical ens vàrem reunir amb Relacions laborals del banc el passat mes de març i vam deixar clara que la situació és insostenible i calen solucions de manera immediata.

El dia 10 de maig, des de Relacions laborals del banc han convocat tots els sindicats a una reunió d’urgència avui, dia 11 de maig. Se’ns ha informat que a partir de l’1 de juny, els centres corporatius i caps territorials, passaran a un model híbrid de feina oficina/teletreball tant al Banc com a BSOS. Aquesta mesura No ha estat consensuada ni negociada amb la representació Sindical. Des de La Intersindical tornem a deixar clar que aquest NO és el camí.

Hi ha un fet, però, que convé ser destacat i que podem mirar-nos com el primer fruit del nostre plantejament d’un escenari d’Unitat d’Acció Sindical: l’empresa ha proposat obrir una mesa de negociació empresa/sindicats per millorar el clima laboral de la plantilla.

Perquè som la vostra veu i volem un marc d’Unitat d’Acció Sindical potent, resolutiu, compromès i que no exclogui ningú.

Perquè la unió és la força de les treballadores i els treballadors. I els sindicats tenim com a principal obligació defensar els drets i la millora de condicions laborals i de vida del conjunt de la plantilla.

Us n’anirem informant puntualment.

Dempeus en la defensa dels drets de tothom!
Secció sindical Grup Banc Sabadell
La Intersindical