La Intersindical forma a quadres i a afiliació en comunicació sindical

La Intersindical ha estat formant durant els mesos d’abril i maig a diversos quadres del sindicat en matèria de comunicació.  En els darrers mesos La Intersindical s’ha dotat de diverses eines i guies per a gestionar de forma eficient les xarxes socials, en particular, i la comunicació digital en general amb l’objectiu de mantenir el creixement i millorar la presència que actualment ja tenim a l’entorn virtual.  Cal recordar, per exemple, que a Twitter som el sindicat amb més seguidors arreu del Principat o que disposem de més de 60 perfils de Twitter, una quarantena de comptes d’Instagram, i alguns perfils a Facebook a banda del YouTube del sindicat i quatre webs corporatives, una d’àmbit nacional i tres temàtiques: serveis públics, serveis privats i feminisme.  La voluntat del sindicat és incrementar aquesta presència, però fer-ho en termes qualitatius.

Les formacions han estat centrades en tres tres eixos bàsics: per una banda la formació de portaveus del sindicat, per tal de millorar les habilitats comunicatives de les persones que, en representació del sindicat, atenen als mitjans de comunicació o bé participen en actes públics de diferents tipus.  Un segon bloc seria la presencia digital, per una banda amb la millora de creació de continguts digitals web, que també poden servir per relacionar.se amb mitjans de comunicació, i per altra banda la gestió de les xarxes socials.  En aquest cas s’ha dut a terme dues formacions: usos i gestió de Twitter i Instagram i la gestió d’imatges i vídeos com a recursos comunicatius per a les xarxes. socials.

Finalment s’ha considerat oportú i imprescindible fer una formació sobre l’estratègia comunicativa de La Intersindical a tota l’afiliació, per tal que coneguin el funcionament de la comunicació del sindicat i a la vegada en puguin participar compartint i generant continguts que facilitin la difusió del missatge del sindicat republicà a l’àmbit digital.

En total han estat 16 accions formatives virtuals, per tal d’arribar arreu del territori i poder facilitar la conciliació personal, familiar i laboral i han participat un total de 127 persones.