Jornada de Formació de la Federació de Serveis Públics

La Federació de Serveis Públics de La Intersindical va fer una jornada de formació el 8 de setembre al Centre Cívic del Fort Pienc de Barcelona. En aquesta jornada es van aplegar més d’una seixantena de representants de treballadors públics de tots els punts del Principat de Catalunya. Funcionaris, laborals, Generalitat, diputacions, ajuntaments… tot tipus de treballadors públics ens vam aplegar per treballar per fer que els nostres valors i representativitat tinguin més presència als centres de treball.

El 2023 es presenta com un any de comtesses electorals dins els centres de treball, i lluny del desànim, o del pessimisme, des de La Intersindical encarem aquest repte des de la il·lusió i la tenacitat. Només organitzades podem ser el sindicat nacional i de classe referent al nostre país.

A la jornada hi van intervenir el secretari general, Sergi Perelló; la secretària d’Organització, Núria Ferrandis; Dani Gómez com a representant d’Acció Sindical; Marc Sallas per parlar d’objectius electorals; i Roger Castellanos per formació.

La Intersindical és un sindicat que creix, un sindicat emergent, i per continuar creixent necessitem ser presents a les nostres institucions, i això és concreta en fets tan senzills com posar el nostre nom en una llista electoral o bé anar a votar quan és el dia. Són gestos fàcils, que no ens compliquen en res, però que faciliten que La Intersindical pugui avançar en la feina d’esdevenir el sindicat combatiu majoritari de les administracions públiques catalanes.