La Intersindical continua creixent

La Intersindical som l’únic sindicat amb un clar creixement tant en afiliació com en representació. I no tan sols a l’Administració pública sinó a tots els àmbits del teixit productiu del nostre país.

L’aposta per part dels treballadors i treballadores per un sindicat independentista, feminista, de classe i sobretot de contrapoder ens està posicionant amb força en l’àmbit laboral i ens ha fet esdevenir una eina útil de defensa dels drets laborals. I per tal de continuar entrant amb força a tots els centres de treball del país estem en un procés de reforç de l’organització.

El passat 12 d’octubre, i després de passar tant temps amb pandèmia, vam tenir la primera assemblea de l’afiliació de la Federació de Serveis Públics. Vam escollir el municipi de Celrà per fer la trobada, ja que ens va oferir un espai polivalent on poder fer debats així com de germanor i retrobament.

Des de la Generalitat la nostra aportació a aquest creixement la fem amb la creació de les seccions sindicals tant de col·lectius com bombers, agents rurals, treballadors/es dels centres penitenciaris, com dels diferents departaments. La darrera secció sindical creada ha estat la del Departament de Drets Socials.

No podem deixar d’encoratjar-vos que si encara no existeix la secció sindical del vostre Departament ens ajudeu a crear-la i als que ja la teniu creada us afegiu al projecte de La Intersindical.

Si volem incidir tant en l’àmbit laboral com en el social, si volem aconseguir una República Catalana independent i social, necessitem una organització sindical majoritària. I això ho podrem fer possible si entre tots i totes apostem pel sindicat independentista, feminista, de classe i de contrapoder que és La Intersindical.

Organitza’t i suma’t al projecte!

Juntes i organitzades som més fortes!