Inscripció al dinar del 1r de maig de 2023

El Primer de Maig, després de la manifestació que començarà a les 12h a Plaça Tetuan, farem un dinar i posteriorment amenitzarem la sobretaula amb la glosa de Cor de Carxofa.

Hi ha dues opcions per dinar: fideuà mixta (verdures, carn, calamars, etc) o fideuà de verdures. Per postres hi haurà fruita de temporada. Inclou vi, aigua, pa, infusions i cafè (hi haurà llet de vaca, beguda de civada).

El dinar té un preu de 10€ per persona, que cal que aboneu a través d’una transferència bancària, al número de compte ES22 0081 0053 5100 0192 4701 i indiqueu, com a concepte, el vostre nom i cognoms. És molt important que indiqueu correctament el concepte perquè servirà per a identificar-vos a l’hora de servir el dinar. En cas que no pugueu fer una transferència, cal que ho indiqueu al formulari i cliqueu l’opció de pagament en efectiu. Haureu de fer el pagament el mateix dia 1 de Maig a la zona que hi trobareu indicada al mateix lloc.

Els infants nascuts entre 2017 i 2023 podran dinar de franc, però cal que ens indiqueu si dinaran per tenir en compte el nombre de racions. Les begudes incloses seran aigua i vi, però els i les companyes de l’Eina, l’Espai Jove de la Intersindical, organitzaran una barra amb altres begudes que podreu adquirir allà mateix.

Us animem a que celebreu amb nosaltres aquest Primer de Maig i celebrem aquesta Jornada reivindicativa per reivindicar més feina, més salari, més pensions i més i serveis públics! Construïm el futur!

Per apuntar-vos al dinar, cal que ompliu el formulari que trobareu a continuació: