Pels drets LGTBIQ+, a la feina i arreu!

CONTRA EL FEIXISME I EL RACISME, NI UN PAS ENRERE!

L’augment del feixisme en el front institucional i els seus discursos d’odi amplificats pels mitjans audiovisuals i viralitzats per les xarxes, repercuteix greument sobre els drets i les llibertats del col·lectiu LGTBIQ+ arreu del món. La regressió en drets laborals, la destrucció del territori o l’encariment exponencial de l’accés als mitjans materials de vida, com l’habitatge o l’alimentació, no fa sinó incrementar la precarietat i inseguretat del conjunt de la classe treballadora, especialment dels col·lectius  dissidents i més vulnerables, que històricament estan estigmatitzats  i pateixen discriminació estructural en l’accés al món laboral.

En aquest context de consolidació de les polítiques neoliberals, d’augment de l’extrema dreta, del racisme i el feixisme, cal organitzar-nos en tots els àmbits. Cal fer un front comú contra el patriarcat i capital! Contra les violències masclistes i LGTBIQ fòbiques.  I per l’alliberament sexual i de gènere,  nacional, i de classe!

Per transformar el futur, cal lluitar el present! Des dels centres de treball i des de tot arreu, desmuntem els discursos d’odi, combatem les violències i discriminacions. Combatem el patriarcat!  Desbordem-los, com proposa la Crida LGTBI.

NI UN PAS ENRERE. Organitza’t als centres de treball, l’eina és el sindicalisme feminista, independentista i de classe!

La Intersindical ens hem adherit al manifest de La Crida LGTBI. Podeu consultar-lo aquí. Convidem a tothom a participar de l’acte polític i la manifestació convocada per aquesta organització (manifestació 29 de juny, a les 18.00 h, Plaça Universitat de Barcelona).

Descarrega aquí el cartell en format PDF.